Ўкола-г≥мназ≥¤ є 16
√оловна   Iнформацi¤   ¬чителi   ”чнi   ”роки   —амовр¤дуванн¤   “ворчiсть
ћетодичн≥ рекомендац≥њ

‘≥зична культура з д≥тьми
в≥днесеними до спец≥альноњ
медичноњ групи
(ќпис власного досв≥ду)

ѕроблема, над ¤кою ¤ працюю Ц ф≥зична культура з д≥тьми в≥днесеними до спец≥альноњ медичноњ групи. ѕров≥дна ≥де¤ мого досв≥ду пол¤гаЇ в тому, що в своњй робот≥ використовую ф≥зичн≥ вправи спец≥ально п≥д≥бран≥, методично оформлен≥ та апробован≥ з л≥кувальною ≥ проф≥лактичною метою. ѕри використанн≥ ф≥зичних вправ з л≥кувальною метою враховую особливост≥ захворюванн¤, характер ≥ ступ≥нь зм≥н у системах ≥ органах. ≤з р≥зноман≥тних ф≥зичних вправ використовую т≥, ¤к≥ можуть служить ¤к дл¤ л≥куванн¤, так ≥ дл¤ проф≥лактики захворювань. Ѕудь-¤ка ф≥зична вправа в принцип≥ може бути використана в л≥кувальн≥й ф≥зкультур≥, ¤кщо њњ правильно застосувати до хворого з урахуванн¤м задач л≥куванн¤, р≥вн¤ ф≥зичного розвитку ≥ здоровТ¤ хворого. ‘≥зичн≥ вправи, п≥д≥бран≥ у в≥дпов≥дност≥ з особливост¤ми захворюванн¤ при певному темп≥ ≥ посл≥довност≥ справл¤ють багатогранн≥ ф≥з≥олог≥чн≥ д≥њ. ѕ≥д впливом ф≥зичних вправ актив≥зуютьс¤ диханн¤, кровооб≥г, обм≥н речовин, п≥двищуЇтьс¤ функц≥¤ мТ¤зовоњ системи. ѕри навчанн≥ ф≥зичним вправам дотримуюсь основних принцип≥в побудови зан¤ть л≥кувальноњ ф≥зичноњ культури: усв≥домлен≥сть, наочн≥сть, систематичн≥сть, доступн≥сть. ƒл¤ рац≥ональноњ орган≥зац≥њ навчального процесу ≥ дос¤гненн¤ в≥дчутних результат≥в ¤ пост≥йно спираюсь на досв≥д, отриманий прот¤гом багатьох рок≥в. ќдним з основних завдань ф≥зичного вихованн¤ д≥тей з ослабленим здоровТ¤м, на мою думку, Ї навчанн¤ њх правильного диханн¤, формуванн¤ навичок дов≥льного керуванн¤ диханн¤. ѕорушенн¤ функц≥њ диханн¤, особливо при ф≥зичних навантаженн¤х, утруднюЇ д≥¤льн≥сть системи кровооб≥гу, знижуЇ насичен≥сть кров≥ киснем ≥ призводить до порушенн¤ обм≥ну речовин. ƒихальн≥ вправи полегшують роботу серц¤, спри¤ють нормал≥зац≥њ нервовоњ регул¤ц≥њ диханн¤ ≥ усуненню порушень в д≥¤льност≥ дихальноњ системи, зб≥льшують життЇву м≥стк≥сть леген≥в, спри¤ють дифуз≥њ газ≥в у леген¤х ≥ насиченню кров≥ та тканин киснем, пол≥пшенню постави та позитивно впливають та загальний стан здоровТ¤ учн≥в. ¬ своњй д≥¤льност≥ при п≥дбор≥ вправ на диханн¤ використовую методику та комплекси дихальноњ г≥мнастики, розроблену  . ѕ. Ѕутейом. —уть ¤коњ зводитьс¤ до вольового зменшенн¤ диханн¤ самою людиною, дл¤ накопиченн¤ в орган≥зм≥ вуглекислого газу Ќадлишок вуглекислого газу в орган≥зм≥ розширюЇ бронхи та судини, за рахунок чого до вс≥х тканин поступаЇ достатн¤ к≥льк≥сть кисню ≥ в≥дбуваЇтьс¤ нормал≥зац≥¤ вс≥х реакц≥й в орган≥зм≥. ѕри складанн≥ комплекс≥в вправ використовую елементи та комплекси вправ, розроблен≥ за методикою ќ. —трельниковоњ. ѕершоосновою ¤коњ Ї вдих, ¤кий виконуЇтьс¤ р≥зко, сильно та за коротк≥й час через н≥с. ¬идих робить протилежно вдиху Ц пов≥льно ≥ плавно через рот. ” робот≥ з д≥тьми з порушенн¤м постави та деформац≥Їю хребта посилаюсь на досв≥д ћ≥рхандаровоњ Ћ. √.  р≥м традиц≥йних вправ на корекц≥ю постави та скол≥озу, використовую корегуючи комплекси вправ, комплекси вправ у поЇднанн≥ з вправами йоги, комб≥нован≥ комплекси.

Сайт управляется системой uCoz
Ќаша галере¤
ћалюнок
«√оголь в Ќ≥жин≥ »
ќнокало  ат¤, 8-¬

Iнш≥ малюнки


ћатер≥али
”рок ≥нформатики
ћиколаЇнко ¬. ¬.
« онкурс»
Iнш≥ матер≥али


ѕосиланн¤
”правл≥нн¤ осв≥ти
Ќ≥жинськоњ м≥ськоњ ради
ќф≥ц≥йний сайт
м≥ста Ќ≥жина
 
 
ƒизайн — Panda Design „ерн≥г≥вська обл., м. Ќ≥жин, 16600
3 м≥крорайон, буд. 11
(04631) 3-12-03
© 2005—2012 «√≥мназ≥¤ є 16»

Сайт управляется системой uCoz