|
Подих музи
Гімназія № 16 справжня лабораторія мистецтва, в якій кожен може розкрити свої таланти на сто відсотків. Кращі творчі роботи наших учнів тепер можна побачити і в Інтернеті.
Учні гімназії № 16 - справжні художники. Всі малюнки виконані в графічному редакторі Paint на уроках інформатики.
| | | «Мандрівка» Іванюта Аліна, 10-А | «Літній пейзаж» Іванюта Аліна, 10-А | «Зима» Іванюта Аліна, 10-А | |
| | | «Загадкова планета» Іванюта Аліна, 10-А | «Сакура» Кречик Анжела, 11-А | «Я і спорт» Онокало Катя, 9-В | |
| | | «Космос» Кустова Юля, 11-А | «Казкова мандрівка» Кречик Анжела, 11-А | «Місяць» Дубодєлова Юлія, 10-А |
Гімназія № 16 славиться не тільки художниками, але й поетами.
Банзерук Ангеліна, учениця 5Б класу.
Вірші про маму.
Лиш одна вона на світі -
Добра, мила і привітна.
Завжди втішить, приголубить -
Мене дуже мама любить.
Виручить завше мене із біди,
Кривднику скаже:"Ну ж бо, гляди,
Зараз ти б'єшся - маленька дитина,
А виростеш - станеш погана людина".
Все я для тебе, люба, зроблю,
Бо я тебе, мамо, дуже люблю!
Історія слова мама.
Слово "мама" ми говорим кожен день і кожен час.
А звідкіль воно походить
Не задумувсь жоден з нас.
Зявилось це слівце давно -
До нашої ще ери.
"Дай мені щось" - означало воно
У спілкуванні мешканців печери.
Отже, слово це старе
Збереглось понині.
Тільки "мама" в нас тепер
Головна в родині.
Математика - наука точна.Але учні нашої гімназії вміють не тільки гарно розв'язувати задачі та рівняння, але й пишуть математичні казки, листи та твори-роздуми.
Овчинников Влад, 5А клас. Математичний лист.
Добрий день, мамо!
Як ваші справи? Як здоров'я? У мене все добре, але я за Вами скучив, бо не очікував, що канікули будуть такими довгими.Ми з бабусею вже зібралися їхати додому, а тут ввели карантин.
Я, чесно кажучи, не засмутився, а навіть зрадів. Та бабуся каже, що радіти нема чому, бо в школі треба буде вивчати декілька тем за один урок.
Ти ж знаєш, мамо, що наша бабуся дуже любить математику, тому вона вирішила зі мною порозв'язувати задачки. Пішла в школу до знайомого бібліотекаря і взяла підручник з математики. І ми почали вивчати геометричні фігури (прямокутник, трикутник) і тіла (куб, паралелепіпед).
Спочатку бабуся розказала про ці фігури та тіла, а потім ми грали з нею в гру. Я шукав по квартирі трикутники, чотирикутники, куби, паралелепіпеди, а вона за кожну правильну відповідь давала мені цукерку. Так що, мамо, готуйтесь - солодкого привезу багато. Потім я вчився зображати куб і паралелепіпед на сторінці зошита, намагався підбирати оптимальні розміри ребер.
Далі бабуся запропонувала зобразити розгортку куба та склеїти її. Потім ми нанесли на його грані цифри від 1 до 6 і отримали гральний кубик. Тепер ми читаємо про ці фігури і тіла в енциклопедичному словнику юного математика. Бабуся каже, що його тобі подарували в 5 класі друзі. Будемо вважати, що він тепер мій, якщо ти не проти. Я привезу його додому. Ось такі справи. Приїду через 2 тижні.
| |
«Підсніжники» Бабаренко Яна, 11-В
| |