|
Методичні рекомендації
Впровадження
народних художніх промислів
під час викладання трудового навчання в 5-9 класах (Опис власного досвіду)
Протягом багатьох років я працюю над проблемою «Впровадження народних художніх промислів під час викладання трудового навчання у 5 – 9 класах».
Відродження народних промислів дуже актуальне, особливо це можливе на уроках трудового навчання. Багатьма поколіннями невідомих майстрів створювались такий вид художніх промислів як вишивання. І зараз вишивка залишається найпоширенішим видом українського декоративно-ужиткового мистецтва.
Тому головною метою моєї педагогічної діяльності є пробудження творчих здібностей дітей, яка ставить перед собою розв’язання важливих навчальних і виховних задач:
• знайомити учнів із традиціями оздоблення виробів із різних конструкційних матеріалів;
• поглиблювати знання учнів з історії української народної вишивки;
• формувати в учнів художній смак;
• виховувати почуття прекрасного;
• пробудити потребу самовдосконалення;
• зміцнювати віру в себе, допомогти усвідомити неповторність своєї особистості, не забуваючи при цьому про неповторність іншої людини;
• навити учнів шанобливо відноситись до традицій нашого народу;
• виховувати бережне ставлення до праці, до матеріальних цінностей;
• бережне ставлення до найціннішого : життя та здоров’я свого та оточуючих.
Сайт управляется системой uCoz
| |
«Гоголь в Ніжині » Онокало Катя, 8-В
| Урок інформатики Миколаєнко В. В. «Конкурс» |
| |